första dagen på jobbet

Idag var första dagen på jobbet och det har varit helt toppen! Har hamnat på världens mysigaste salong med världens trevligaste människor. Har sminkat & sålt produkter. Imorgon väntar en dag med sminkningar och jag ska få mitt hår fixat, det är verkligen på tiden och ska bli otroligt skönt och fräscht.


Julia och jag har precis ätit, gjorde en god soppa på kokosmjölk & crabbfish. Ikväll väntar té, mörk choklad och desperet houseviwes. MYS!

Saknar bobii ♥ älskar dig så himla mycket.

Skriver senare eller imorgon! Hörs då / A


Kommentarer
Postat av: elina

gud va kul att du kommit på en bra salong!!

färgar du ögonbryn amanda?





ouff älskar mörk choklad och teeee!!!! halo lär mig hur man gör chailatte? är de gott?

kram!!!

2009-03-24 @ 20:36:54
URL: http://elinarawet.blogg.se/
Postat av: elina

jaa, ja ska färga håret ganska mörkt, och underhåret lite guldorange tror jag, men överhåret näst intill svart, då skulle de va skitsnyggt o färga ögonbrynen mörka också!!! eller va tror du?:D<3<3

2009-03-24 @ 21:20:17
Postat av: elina

va kuul :D<3<3 har du färg och så eller vart köper man sånt?

2009-03-24 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0