Robban gästbloggar

Hej Amandas bloggläsare!

Var ett tag sen jag gästbloggade, men kände att det kunde vara kul att göra det igen, borde kanske skaffa egen blogg ( men har inte kommit till skott i den frågan ännu).

Vad händer i mitt liv då? Jo för tillfället är det sista rycket på gymnasiet, vilket innebär mycket stress och press för att få allt att gå ihop på slutet. skönt att det bara är 2,5 månad kvar innan studenten. Innan dess ska man hinna med balen, som äger rum på Söderköpings brunn den 30: e maj tsm med Amanda som min självklara partner och resten av Kunskapsgymnasiet. Kommer bli mycket härligt och balen är något som jag tror att jag kommer att minnas väldigt länge. Kommer att bli underbart att få dansa med Amanda som är hur snygg och vacker som helst i sin balklänning. Tillsammans med håruppsättning och festmakeup kommer det inte vara något snack om vem som har den finaste flickvännen/partnern med sig. :) <3

Ibland är det skönt att ha något väldigt festligt och spännande att se fram emot som studenten, men det kan även vara skrämmande. Jag menar vad händer sen då efter? En del pratar om resor en del om att jobba för att ta ett break. Men om man inte har ett jobb är det inte alltid så lätt att ordna. Personligen vill jag avsluta det jag påbörjat dvs. studierna för att få jobba med det jag verkligen vill i slutändan som är juridik. Är väl knäpp som tycker det är intressant, men sådan är jag :)


Jag vet att man ska vänta med att tacka folk för stöttning på vägen och så till den personliga studentmottagningens traditionella tal, som många frivilligt/ ovfrivilligt tvingas hålla bland nära och kära. Men en person som jag skulle kunna tacka tusenfalt ggr om är Amanda. För ingen person har hjälpt mig så mycket på vägen genom gymnasiet än vad Amanda har gjort för mig. Vi har ju förvisso varit tillsammans under dessa 3 år men hon har alltid stöttat och pushat mig när jag behöver det som mest, även om jag inte alltid varit mottaglig för peppandet. Därför vil jag tacka dig Amanda för att du allltid finns för mig när jag behöver dig, vilket jag även försöker göra detsamma för dig.

Ibland så tar man tryggheten i att ha en flickvän/pojvän för givet, vilket är helt fel att göra. Utan Amanda hade mitt liv sett annorlunda ut (inte åt det positiva hållet) så därför är jag tacksam över att ha världens bästa flickvän. Ville bara skriva och påminna dig om att jag älskar dig. <3

Alla som läst detta inlägg får ha en fortsatt bra dag/kväll/natt så kanske vi ses framöver igen :).

P.S. till Amanda - Den enda som kan få mig att känna mig fullständigt levande är du, jag älskar dig <3


Bild från vår två-års dag :)


Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dig <3

2009-03-21 @ 11:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0