äntligen tillbaks

Måste säga att jag varit väldigt dålig på att skriva på senaste tiden. Beror väl på att jag tillbringat mycket tid med vänner, pojkvän & annat. Är så himla glad att jag har världens bästa vänner och pojkvän som ställer upp för mig både i bra och mindre bra stunder. . Som tillexempel i helgen, det är inte ens värt att nämnas egentligen. Men blir bara så jävla förbannad! Hallå snälla, låt mig vara ifred. Vart kommer den här sjuka människan ifrån?

Trots detta så rullar dagarna på, mamma är borta & jag saknar henne. ♥ Idag kommer min älskade lillebror hem, som jag har saknat dig. Mormor och kekke kommer också! Det blir toppen.
Ikväll ska jag träna med bästa frida, underbart! Ska ta ut mina agressioner på någon jävla slagsäck nånstans. . Håller på att bli sjuk också, det kittlar i halsen, jag hostar hela tiden & låter som en gammal kärring när jag pratar! Min vanliga tur. Har iallafall tur med vänner, pojkvän & familj. Det har jag världens bästa av. ♥

Nu ska jag göra mig en kopp té & ta en bit mörk choklad.
Vi hörs senare!
Och en sak till, gör det till en vana att kika in här varje dag, för nu är bloggamanda tillbaka igen.


Vänner är till för att skydda, stötta & älska.

Kommentarer
Postat av: julia

Finns alltid här för dig älskar dig massor <3

2009-03-09 @ 15:35:18
URL: http://juliaehn.devote.se
Postat av: Robban

Finns för dig och det vet du <3 älskar dig <3

2009-03-09 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0