in the secret town

Nu är jag på plats (på hemlig ort), tydligen ska jag inte få leva normalt & blogga som jag vill förrens det här har fått ett slut. . Känns helt sjukt att nån sjuk jävel ska få förstöra så mycket!

Imorgon börjar jag jobba, ska försöka ta lite makeup bilder. Men kan inte lova att det blir allt för många då jag lämnade min älskade kamera hemma. Men ska försöka så gott jag kan med mobilen och kanske låna julias kamera då o då. Måste försöka bli frisk tills imorgon oxå, är så himlans förkyld att jag inte kan andas. Och jag som har längtat så efter det här, jag ska bli världens bästa MUA. Nästan iallafall! Drömmar och mål ska man alltid ha, vad ska man annars sträva efter i livet?!

Ikväll ska julia fixa mina naglar har jag bestämmt! Det blir fint med lite lack och nagelsmycken på det. Visade bobii min balklänning igår, han tyckte den var jätte fin & det vart jag glad för att höra. När han kom hade han köpt med sig lite saker som jag kunde ha på resan- godis, loka, tuggummi, boken begravd och veckorevyn. Hur gulligt var inte det? Hur sött som helst tycker jag och jag är överlycklig att jag har dig älskling. ♥ På fredag ses vi när du hämtar mig på stationen, sen ska vi bara hem till mig och mysa & träffa bästa mamma och oliver som jag också saknar.

Nu ska jag ta och plugga lite, eller kanske inte. Ska läsa min körkortsteori så jag kan ta mitt körkort snart! Det blir nice som fan.
Återkommer senare, kika in då. / A

Lägger in en gullig bild på mig och älskling. Har tyvärr inte så många bilder på min mini, så det får bli mycket bilduppdatering när jag är hemma på fredag igen.




Kommentarer
Postat av: Robban

Aa det blir bra, älskar dig <3

2009-03-23 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0